Smart Energy Forum 2016 Smart Energy Forum 2016 - 2. ročník konference Smart Energy Forum 2016 - 1. ročník výstavy Smart Energy Forum 2016 - 2. ročník konference Smart Energy Forum 2016 - 1. ročník výstavy
Odborná konference Smart Energy Forum:
Všeobecné obchodní podmínky účasti:

Účastnický poplatek na konferenci zahrnuje:
• Vstup na akci pro jednu osobu
• Občerstvení během semináře (oběd + celodenní občerstvení ve formě coffee breaků)
• Sborník přednášek v tištěné a elektronické podobě.

Provedená registrace na konferenci je závazná. Organizátor konference (Ing. Jaroslav Dorda) musí být písemně vyrozuměn o zrušení účasti na konferenci (zastoupení je možné bez dalšího poplatku) formou emailu: info@solarninovinky.cz.

Při zrušení registrace účastníka/účastníků budou uplatňovány následující podmínky:
• do 20. září 2016 bude účtován storno poplatek ve výši 20 % účastnického poplatku / osoba
• do 10. října 2016 bude účtován storno poplatek ve výši 50 % účastnického poplatku / osoba
• od 18. října 2016 bude účtováno storno ve výši 100% účastnického poplatku / osoba

Po obdržení Vaší přihlášky Vám bude emailem zasláno potvrzení o registraci spolu se zálohovou fakturou (100% registračního poplatku). Registrační poplatek musí být uhrazen v plné výši na uvedený bankovní účet nejpozději 3 dny před termínem konání konference.

V případě, že registrační poplatek nebude uhrazen 3 dny před konáním konference, účastník bude při registraci vyzván, aby předložil doklad o zaplacení nebo poplatek uhradil přímo na místě v hotovosti. Platba kreditní kartou není možná!
V případě jakéhokoliv problému s registrací či zálohovou fakturou nás neprodleně kontaktujte na telefonním čísle 737 249 737. Daňový doklad (faktura) Vám bude zaslána na email do 7 dní po konferenci.

Zasláním registrace účastník souhlasí s použitím osobních údajů firmě Ing. Jaroslav Dorda (IČ: 66163862, DIČ:CZ7203215030), dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

Organizátor konference si vyhrazuje právo v nutných případech na změnu programu.

Logo