Obchodní podmínky konference

Všeobecné obchodní podmínky účasti

Všeobecné obchodní podmínky účasti

PODMÍNKY ÚČASTI NA KONFERENCI SMART ENERGY FORUM

1. Účastnický poplatek na konferenci zahrnuje:

  • Vstup na akci pro jednu osobu
  • Občerstvení během konference (celodenní občerstvení ve formě coffee breaků a oběda, přístup k přednáškám, které jsou autorizovány)
  • Bezplatný vstup na výstavu a doprovodné workshopy

2. Provedená registrace na konferenci je závazná.

Organizátor konference (společnost Smart Energy Forum s.r.o., zastoupená jednatelem -Ing. Jaroslav Dorda) musí být písemně vyrozuměn o zrušení účasti na konferenci (zastoupení je možné bez dalšího poplatku) formou emailu: info@solarninovinky.cz.

3. Storno podmínky

Při zrušení registrace účastníka/účastníků budou uplatňovány následující podmínky:

  • do 30. srpna 2024 bude účtován storno poplatek ve výši 50 % účastnického poplatku / osoba
  • od 16. září 2024 bude účtováno storno ve výši 100% účastnického poplatku / osoba.

4. Platební podmínky

Po obdržení Vaší přihlášky Vám bude emailem zasláno potvrzení o registraci (vč. čísla objednávky spolu s pokynu k úhradě 100% registračního poplatku. Registrační poplatek musí být uhrazen v plné výši na uvedený bankovní účet nejpozději 5 dnů po ukončení registrace, jinak ztratíte nárok na rezervované místo.

V případě, že registrační poplatek nebude uhrazen 3 dny před konáním konference, účastník bude při registraci vyzván, aby předložil doklad o zaplacení nebo poplatek uhradil přímo na místě v hotovosti. Platba kreditní kartou není možná!

5. Zpracování osobních údajů

Dle zákona č. 480/2004 Sb., o regulaci reklamy, souhlasí účastník konference se zasíláním nabídek souvisejících s jeho účastí na konferenci.

V souladu se zákonem č. 121/2000 Sb., autorský zákon, uděluje účastník eventu SMART ENERGY FORUM souhlas s pořízením zvukových a obrazových záznamů a s jejich zveřejněním v souvislosti s prezentací na konferenci, workshopu či výstavě, které se účastník konference účastnil, a to bez nároku účastníka na odměnu.

SMART ENERGY FORUM je oprávněn použít účastníkem zaslané textové a obrazové podklady a materiály, a to pro účely prezentace SMART ENERGY FORUM nebo výstavy, kterého se účastník účastnil.

V souladu s nařízením EU o ochraně osobních údajů (GDPR), je SMART ENERGY FORUM jako zpracovatel oprávněn ke zpracování, uložení a uchování osobních údajů získaných od účastníků, za účelem řádného zajištění veletrhu, kterého se účastník účastnil, k čemuž mu účastník uděluje souhlas.

6. Vystavení daňového dokladu

V případě jakéhokoliv problému s registrací či zálohovou fakturou nás neprodleně kontaktujte na telefonním čísle 737 249 737.

Daňový doklad (faktura) Vám bude zaslána na email do 15 dní po konferenci. Zasláním registrace účastník souhlasí s použitím osobních údajů společnosti Smart Energy Forum s.r.o., zastoupená jednatelem Ing. Jaroslavem Dordou (IČ: 17481376, DIČ:CZ17481376), dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

Organizátor konference SMART ENERGY FORUM si vyhrazuje právo v nutných případech na změnu programu.