Info pro vystavovatele

registrace vystavovatele a další

Registrace vystavovatele

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

Informace pro vystavovatele

Kontaktní osoby

Organizační záležitosti a provoz

Jaroslav Dorda
Jednatel – Smart Energy Forum s.r.o.
Mobil: 737 249 737
Email: info@solarninovinky.cz

Rudolf Šugar (od 2. 10. 2023)
Event Manager- – Smart Energy Forum s.r.o.
Mobil: 702 153 170
Email: rudolf.sugar@smartenergyforum.cz

Technické záležitosti – přípravu stánků, grafiky, atd.

Aleš Zmeškal
MacPraha s.r.o.- Jednatel
Mobil: 724 04 04 48
Email: ales@macpraha.cz

Objednávka technických služeb

Mapa a plán závozu exponátů

Rozměry vchodových dveří

Registrace vystavovatelů a průkazy

Všichni vystavovatelé musí na výstavišti v PVA EXPO PRAHA nosit na kartu identifikační karty s logem SEF, a to včetně  hostesek. Identifikační karty a závěsné šňůrky budou vydávány na recepci při vchodu do Výstavní haly I.

Montážní pracovníci budou označení papírovou páskou kterou obdrží na recepci při vchodu do Výstavní haly I.


Pokyny pro řidiče
všechny dodávky, kamióny a osobní vozy určené pro návoz materiálů musí být označeny logem ABF (viz obrázek níže) a mobilním číslem na šoféra
bez tohoto označení ochranka nevpustí vozy do logistických prostorů pro vykládku materiálů

Mapa vystavovatelů

Mapa vystavovatelů – Hala 1 (PDF)

Mapa vystavovatelů – Hala 6 (PDF)

Mapa vystavovatelů inovací – Hala I (PDF)

Parkování / Příjezdové schéma

Krátkodobé parkování vozů pro vykládku materiály a jeho odvoz po akci

Vjezd do areálu po dobu montáže

Dne 7.10. – 8.10.2024 je vystavovatelům povolen volný vjezd na výstaviště na základě vyplněné montážní vjezdové karty s logem ABF, kterou obdržíte po nahlášení předem u pořadatele veletrhu  na výstavišti při registraci v hale I .Montážní vjezdová karta musí být kompletně vyplněna a umístěna na viditelném místě v každém vozidle po celou dobu pobytu v areálu.Po skončení montážních časů musí všechny vozy opustit areál výstaviště včetně parkoviště před halou1 a 6.

Parkování je možné na parkovišti před halou 1 a 6 do 22,00hod. Po této době je vyhrazeno placené parkoviště v areálu výstaviště P2 a je nutno si jej objednat u pořadatele.

Mapa vjezdu do areálu a parkování (PDF)

Dlouhodobé parkování vozů a dodávek

Pro vystavovatele jsou zajištěna parkovací místa na vyhrazených parkovišti P2 uvnitř areálu. Pro tato parkovací místa je nutné u pořadatele objednat parkovací kartu na celou dobu veletrhu:

Vozidlo do 3,5t 800kč/den

Vozidlo nad 3,5t 1500kč/den

Pokuta za parkování na travnaté ploše uvnitř areálu je jednorázová ve výši 1600Kč.

Logistika

Kontakt na poskytovatele skladování a logistických služeb

CENTRUMSPED služby & kontakt:

Společnost CENTRUMSPED s.r.o. jako výhradní oficiální speditér PVA EXPO Praha a autorizovaný logistický agent akce SMART ENERGY FORUM 2024 poskytuje mimo jiné služby:

  • Vykládka do skladu, uskladnění před výstavou, doručení zásilky na stánek
  • Přímá vykládka exponátů a instalačního materiálu na stánek
  • Montáž a demontáž vysokozdvižným vozíkem v hale / na stánku
  • Manipulace s prázdnými a plnými obaly – odvoz ze stánku, skladování v čase konání výstavy, převoz zpět na stánek po výstavě
  • Přímá nakládka exponátů a instalačního materiálu z výstavního stánku
  • Odvoz zásilky z výstavního stánku, skladování po výstavě, nakládka ze skladu

Pro více informací a objednávky služeb prosím kontaktujte:

Filip Červený

Head Branch Manager

CENTRUMSPED s.r.o.

PVA EXPO PRAGUE LETNANY

Mobile: +420 602 501 381

cerveny@centrumsped.cz

https://www.centrumsped.cz

IELA Member since 2001

Stáhnout dokumentaci (PDF)

Catering pro vystavovatele

Níže malý návod pro objednání na stánek.

Ve vstupní hale II je zajištěna restaurace , která v době od 10,00 až do 17,00hod. bude vydávat obědy z výběru 6 jídel, z toho jedno bude pro vegetariány.

Objednávkový formulář pro objednávání občerstvení na výstavní stánek.

Instrukce objednávek na PVA:

  • Ceny nezahrnují DPH
  • Objednávku, je potřeba provést na každý den zvlášť.
  • Objednávku si lze vyzvednout v restauraci nebo lze objednat donášku přímo na Váš stánek (ZÁNOS NA STÁNEK) za poplatek 500kč za zános.
  • Objednávku je potřeba vždy provést nejpozději do 14:30 hod. den před jejím dodáním.
  • Formulář se posílá na e-mailovou adresu karolina.reichman@stonescatering.cz
  • Datum objednávky, je datum, v kterém chcete objednávku obdržet, čas objednávky je čas doručení objednávky.
  • Občerstvení je dodáváno na jednorázových nebo zálohovaných obalech. Ceny občerstvení nezahrnují potřebný inventář k jeho servírování a konzumaci.

Informace o přítomnosti alergenů v pokrmech, Vám ráda poskytne obsluha

e-mail:karolina.reichman@stonescatering.cz

Hostesky

IMožnost zajištění kontaktujte: https://www.hostesky.cz   nebo https://tess.cz/