Registrace vystavovatele
Informace pro vystavovatele
Kontaktní osoby
Organizační záležitosti a provoz
Jaroslav Dorda
Jednatel – Smart Energy Forum s.r.o.
Mobil: 737 249 737
Email: info@solarninovinky.cz
Rudolf Šugar (od 2. 10. 2023)
Event Manager- – Smart Energy Forum s.r.o.
Mobil: 702 153 170
Email: rudolf.sugar@smartenergyforum.cz
Technické záležitosti – přípravu stánků, grafiky, atd.
Aleš Zmeškal
MacPraha s.r.o.- Jednatel
Mobil: 724 04 04 48
Email: ales@macpraha.cz
Objednávka technických služeb
Mapa a plán závozu exponátů
Rozměry vchodových dveří
Registrace vystavovatelů a průkazy
Všichni vystavovatelé musí na výstavišti v PVA EXPO PRAHA nosit na kartu identifikační karty s logem SEF, a to včetně hostesek. Identifikační karty a závěsné šňůrky budou vydávány na recepci při vchodu do Výstavní haly I.
Montážní pracovníci budou označení papírovou páskou kterou obdrží na recepci při vchodu do Výstavní haly I.
Pokyny pro řidiče
všechny dodávky, kamióny a osobní vozy určené pro návoz materiálů musí být označeny logem ABF (viz obrázek níže) a mobilním číslem na šoféra
bez tohoto označení ochranka nevpustí vozy do logistických prostorů pro vykládku materiálů
Mapa vystavovatelů
Mapa vystavovatelů – Hala 1 (PDF)
Mapa vystavovatelů – Hala 6 (PDF)
Mapa vystavovatelů inovací – Hala I (PDF)
Parkování / Příjezdové schéma
Krátkodobé parkování vozů pro vykládku materiály a jeho odvoz po akci
Vjezd do areálu po dobu montáže
Dne 7.10. – 8.10.2024 je vystavovatelům povolen volný vjezd na výstaviště na základě vyplněné montážní vjezdové karty s logem ABF, kterou obdržíte po nahlášení předem u pořadatele veletrhu na výstavišti při registraci v hale I .Montážní vjezdová karta musí být kompletně vyplněna a umístěna na viditelném místě v každém vozidle po celou dobu pobytu v areálu.Po skončení montážních časů musí všechny vozy opustit areál výstaviště včetně parkoviště před halou1 a 6.
Parkování je možné na parkovišti před halou 1 a 6 do 22,00hod. Po této době je vyhrazeno placené parkoviště v areálu výstaviště P2 a je nutno si jej objednat u pořadatele.
Mapa vjezdu do areálu a parkování (PDF)
Dlouhodobé parkování vozů a dodávek
Pro vystavovatele jsou zajištěna parkovací místa na vyhrazených parkovišti P2 uvnitř areálu. Pro tato parkovací místa je nutné u pořadatele objednat parkovací kartu na celou dobu veletrhu:
Vozidlo do 3,5t 800kč/den
Vozidlo nad 3,5t 1500kč/den
Pokuta za parkování na travnaté ploše uvnitř areálu je jednorázová ve výši 1600Kč.
Logistika
Kontakt na poskytovatele skladování a logistických služeb
CENTRUMSPED služby & kontakt:
Společnost CENTRUMSPED s.r.o. jako výhradní oficiální speditér PVA EXPO Praha a autorizovaný logistický agent akce SMART ENERGY FORUM 2024 poskytuje mimo jiné služby:
- Vykládka do skladu, uskladnění před výstavou, doručení zásilky na stánek
- Přímá vykládka exponátů a instalačního materiálu na stánek
- Montáž a demontáž vysokozdvižným vozíkem v hale / na stánku
- Manipulace s prázdnými a plnými obaly – odvoz ze stánku, skladování v čase konání výstavy, převoz zpět na stánek po výstavě
- Přímá nakládka exponátů a instalačního materiálu z výstavního stánku
- Odvoz zásilky z výstavního stánku, skladování po výstavě, nakládka ze skladu
Pro více informací a objednávky služeb prosím kontaktujte:
Filip Červený
Head Branch Manager
CENTRUMSPED s.r.o.
PVA EXPO PRAGUE LETNANY
Mobile: +420 602 501 381
https://www.centrumsped.cz
IELA Member since 2001
Stáhnout dokumentaci (PDF)
Catering pro vystavovatele
Níže malý návod pro objednání na stánek.
Ve vstupní hale II je zajištěna restaurace , která v době od 10,00 až do 17,00hod. bude vydávat obědy z výběru 6 jídel, z toho jedno bude pro vegetariány.
Objednávkový formulář pro objednávání občerstvení na výstavní stánek.
Instrukce objednávek na PVA:
- Ceny nezahrnují DPH
- Objednávku, je potřeba provést na každý den zvlášť.
- Objednávku si lze vyzvednout v restauraci nebo lze objednat donášku přímo na Váš stánek (ZÁNOS NA STÁNEK) za poplatek 500kč za zános.
- Objednávku je potřeba vždy provést nejpozději do 14:30 hod. den před jejím dodáním.
- Formulář se posílá na e-mailovou adresu karolina.reichman@stonescatering.cz
- Datum objednávky, je datum, v kterém chcete objednávku obdržet, čas objednávky je čas doručení objednávky.
- Občerstvení je dodáváno na jednorázových nebo zálohovaných obalech. Ceny občerstvení nezahrnují potřebný inventář k jeho servírování a konzumaci.
Informace o přítomnosti alergenů v pokrmech, Vám ráda poskytne obsluha
e-mail:karolina.reichman@stonescatering.cz
Hostesky
IMožnost zajištění kontaktujte: https://www.hostesky.cz nebo https://tess.cz/