Účastnický poplatek na konferenci zahrnuje:
- Vstup na akci pro jednu osobu
- Občerstvení během konference (celodenní občerstvení ve formě coffee breaků a oběda, simultánní tlumočení do/z angličtiny)
- Bezplatný vstup na výstavu a doprovodné workshopy
- Sborník přednášek v elektronické podobě.
Provedená registrace na konferenci je závazná. Organizátor konference (společnost Smart Energy Forum s.r.o., zastoupená jednatelem – Ing. Jaroslav Dorda) musí být písemně vyrozuměn o zrušení účasti na konferenci (zastoupení je možné bez dalšího poplatku) formou emailu: info@solarninovinky.cz.
Při zrušení registrace účastníka/účastníků budou uplatňovány následující podmínky:
- do 30. srpna 2022 bude účtován storno poplatek ve výši 30 % účastnického poplatku / osoba
- do 25. září 2022 bude účtován storno poplatek ve výši 50 % účastnického poplatku / osoba
- od 26. září 2022 bude účtováno storno ve výši 100% účastnického poplatku / osoba
Po obdržení Vaší přihlášky Vám bude emailem zasláno potvrzení o registraci (vč. čísla objednávky spolu s pokynu k úhradě 100% registračního poplatku. Registrační poplatek musí být uhrazen v plné výši na uvedený bankovní účet nejpozději 7 dnů po ukončení registrace, jinak ztratíte nárok na rezervované místo.
V případě, že registrační poplatek nebude uhrazen 3 dny před konáním konference, účastník bude při registraci vyzván, aby předložil doklad o zaplacení nebo poplatek uhradil přímo na místě v hotovosti. Platba kreditní kartou není možná!
V případě jakéhokoliv problému s registrací či zálohovou fakturou nás neprodleně kontaktujte na telefonním čísle 737 249 737. Daňový doklad (faktura) Vám bude zaslána na email do 10 dní po konferenci. Zasláním registrace účastník souhlasí s použitím osobních údajů společnosti Smart Energy Forum s.r.o., zastoupená jednatelem Ing. Jaroslavem Dordou (IČ: 17481376, DIČ:CZ17481376), dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.
Organizátor konference si vyhrazuje právo v nutných případech na změnu programu.